onsdag 6 april 2011

Onsdag kväll igen

Ja veckorna går så fort,tyckte nyss det var onsdag .Varför känns det så när man blir äldre.Tiden rusar så fort.Men just nu är det skönt.Snart har vi sommar och kan sitta ute ,grilla mm .I dag var det nästan 14 gr här och sol emmellanåt.Hundarna vill helst vara på verandan och titta på folk och hundar som går förbi.
Alf har varit och gjort i ordning MCn .Så snart blir det väl första turen.Vad roligt det var när jag kunde vara med .Jag var alltid med på både långa och korta turer.Men så blev det både Knä och rygg som sa stopp.Jag måste ju klara att hoppa av ,det är jag rädd att jag inte kan.Men jag klarar ju att dansa,så det kanske skulle gå bra.
Ikväll var det inget som intresserade mig på TV.Får kanske läsa en stund istället.
Maten har gått bra idag också.Det enda som jag inte skulle äta var en skorpa till kaffet och en kivi.jag har tänkt börja försiktigt, men går det bra med nästa behandling så ska jag äta bara LCHF kost.Ska ge det en chans . Ha en bra kväll KRAM / Monica !
PS  I morgon blir det DANS !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar