fredag 15 april 2011

Ont Ont !

Ja så blev det idag,kanske sviterna efter dansen.Nej då det hör till Mycket mer värk än i vanliga fall .Börjar ungefär på det tredje dyngnet och några dagar framåt.Men jag kom med på vårat PRO möte i varje fall.Det kom 28 Seniordansare och uppträdde för oss.Det var populärt. Efter uppvisningen fick så många som ville vara med och prova.Det såg ut som det gick bra.Själv dansade jag det för några år sedan,det var roligt.Men oj så snurrig jag blev när vi skulle gå hem.Satt väl stilla för länge.Blev lite enkel mat när vi kom hem,och nu smuttar jag på en Smotthie bestående av Turkisk Yoghurt ,vispgrädde och Blåbär. Gott!
Så får det snart bli sängen med Karlavagnen på radion,som jag väl somnar ifrån.  Hörs kanske i morgon / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar