tisdag 5 april 2011

Sista rengörningen ?

Ja jag hoppas verkligen det var sista rengörningen av min Pick Line som jag fått Cellgifterna i. Om alla prover är bra på Måndag så blir det min sista behandling på Tisdag,och då tas den bort.Oj vilken skön känsla det kommer att vara då !
Efter vårdcentralen åkte jag och handlade en del.Sedan fikade vi innan Alf åkte några ärenden.Kollade bland annat att MCn startade.Ska byta olja mm på den någon dag nu,sedan blir det åka förstår jag.
Så lagade jag en god LCHF middag.Lade 4 kottletter i en form,blandade grädde,creme frache,sambal olek och soya Hällde blandningen över och in i ugnen Det är gott ,och det mättar verkligen.Hade kokta grönsaker till och salld . Och Alf åt potatis också.
Jag vilade någon timme innan maten också.Lite tröttare ett par dagar nu. Kan ju bero på att jag ändrat på maten.
Vi har tittat på Huset fullt av hundar.Ett trevligt program.Och nu är det Hockey som gäller.Här håller vi på Färjestad (hemmalaget här) För mig blir det nog sängen och Karlavagnen snart Hörs i morgon / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar