fredag 22 april 2011

Långfredagen

Det har varit en rätt så bra Långfredag. Alf åkte tidigt i morse ,dom samlades för att åka MC till Kristinehamn Där var det ca 2000 mc som åkte vidare i karavan till Filipstad Och mycket folk som var ute och tittade på i det fina vädret. Han kom hem i lagom tid ,för min dotter och barnbarn kom hit från Fagersta.Först åt dom mat hos min andra dotter som jag bor nästan granne med.Så kom dom hit alla på kaffe och en Kaka som Alf fixade i går.Det är så roligt att träffa sina kära barn o barnbarn.Blir inte så ofta ,är några mil bort för dom andra.
Dom åkte vidare till min ena son på Hammarön,där dom ska fira Påsk.Vi var också bjudna i morgon,men tyvärr orkar inte jag.Det blir ca 15-20 personer.Känner att jag har inte den orken ännu.
Magen är fortfarande risig.Jag kan äta,men det vill inte stanna kvar så gärna (Diarre )
Nu ska jag lägga mig och lyssna på Karlavagnen /kram  Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar