söndag 3 april 2011

En bra söndag !

Ja det blev en bra söndag.Låg länge som vanligt Frukosten blev nästan lunch.Så det blev inget fm kaffe.Vi åt middag vid 15 tiden istället.Sedan åkte vi till goda vänner i Olsäter och drack kaffe med dopp.Det var trevligt och gott.Så åkte vi hem och spelade BingoLotto,men ingen vinst ! sedan tittade vi på Mästarnas Mästare som vi spelat in under tiden.Vi har fått en bra box nu som man kan titta på ett program samtidigt spela in ett annat.Och nu har jag ett till program inspelat,så det blir sent för mig ikväll.Men jag mår i alla fall väldigt bra nu så då går det bra.Och sova kan jag göra så länge jag vill i morgon.
En Eloge till min Sambo som alltid går upp och följer med hundarna på en riktig runda varje morgon ,även på middagen och kvällen.Utan honom skulle jag inte orka med några hundar .Det är min onda rygg och mitt ofta bortdomnade ben som gör att jag inte orkar några längre turer alls.
Här har det varit väldigt grått och dimmigt hela dagen.I morse regnade det .Hoppas på bättre snart.   Kram / Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar