tisdag 12 april 2011

Ikväll är jag glad !!!

Hej alla, hoppas många läser i kväll. När jag började mina cellgiftsbehandlingar i mitten på December var jag rätt så skakig.Visste ju inget om detta eller hur jag skulle reagera. Man har ju hört så mycket negativt.Men jag försökte tänka positivt,även när det var lite besvärligt.För det har det naturligtvis varit. Som att åka berg och dalbana.Upp och ner.Har nog hört till dom lyckligt lottade trots allt.Har mått lite illa , men med tabletter har jag klarat det.Endast en gång i början som det misslyckades några timmar.Så vet jag ju inte hur det går nu SISTA gången förstås.Ja nu är alla Sex avklarade.På en tid om ca 4 månader.Jag tycker det har gått fort,så några månader till för att må helt bra klarar jag .Ska på återbesök om ca 6 veckor.Kanske tidigare för att få blod om jag känner mig trött.
I dag blev det 8 timmar på sjukhuset (Gifterna+Blod)men så GLAD jag är att detta är klart nu.
Jag fortsätter att skriva här ett tag till varje dag,sedan skriver jag bara när jag tycker jag har något att skriva om.
Hälningar från en glad Monica !

1 kommentar:

  1. hej de är klart du ska vara glad, nu får vi se hur de blir för dej framöver.Me de blir nog en bra sommar får vi hoppas, de värsta är över nu då. Du får ta hand om dej nu, jag sak försöka göra nåt vettigt av denna dag, vi får se vad de blir. kram på dej.......annelie b

    SvaraRadera