lördag 9 april 2011

Lördag kväll

Det blev en lugn dag.Jag har varit lite tröttare ett par dagar nu.Är väl blodvärdet som går ner,det var lågt redan i tisdags .Så jag får säkert både cellgifter och blod på tisdag nu.
Igår sa jag att jag kunde tänka mig att åka till Hagfors på dans.Men idag kändes det inte så.Så vi blev hemma.
Nyss har vi frostat av en frys,tyvärr hade jag inte stängt dörren ordentligt i går.men alla varor var fortfarnde i fruset skick.Det var drygt -18 gr.Men det hade väl kommit lite luft in så det var en del is,och varorna var så där frostiga.Tur vi har en till frys,så vi kunde lägga ömtåligt i den.Resten i korgarna med täcken runt.
Imorgon ska vi till Kulturhuset här i Deje och lyssna på Dejefors musikkår. Dom ska spela Pop och Rock,från både förr och nu.Ska bli roligt,min yngste sons flickvän är med och blåser.
Det har varit varmt och soligt i dag också,inte så blåsigt som igår.Det är en fin tid framåt nu. Ha det så bra alla som läser / Monica !

1 kommentar:

  1. hej hoppas de var en trevlig lördag med musiken, hoppas du får till allt så du mår bättre. tänker på dej. kram från annelie b

    SvaraRadera