onsdag 20 april 2011

Cellgifternas Baksida !!

Ja nu har jag känt av baksidan.Så sjuk som jag blev sent i Söndagskväll har jag aldrig varit.Trodde inte jag skulle överleva.Allt som fanns i mage och tarm försvann.Alf fick lägga iblöt handukar i kallt vatten Det skar som knivar i kroppen.Tur det var sista gången det blev så.Hur skulle jag vågat en gång till annars.Låg till sängs hela Måndag och Tisdag. Tvingade mig att dricka avsalgen Coca Cola och medel från apoteket + lite proviva.Åt lite fisk i går em och idag.Även någon hård smörgås och Te idag.Så kanske jag kan tro att jag överlever detta.Detta helvete önskar jag ingen enda.
Här blir det en lugn Påsk .Allt går i snigelfart för mig.Kommer barn o barnbarn från Fagersta,Men min andra dotter bor här bredvid så hon tar hand om dom.Men hälsa på dom ska jag i varje fall.Dom har ju inte sett hur vi bor nu.Och kanske jag hinner återhämta mig lite tills Långfredagen.
Vi hörs vidare,nu ska jag krypa ner i sängen igen.Kram Monica !

1 kommentar:

  1. men de var inte kul höra, hoppas de vänder till de bättre snart, låter inget kul de du går igenom. Ta de lungt nu då. här blir lungt händer inget, Jag tar dagarna som de känns, bäst. kram på dej .....annelie

    SvaraRadera