söndag 20 februari 2011

Wallander i kväll

I dag har det varit en skaplig dag.  Tur det finns sådana också.Förmiddagen var som vanligt lugn Middagen blev rester sedan i går.Sedan fick vi främmande av goda vänner ,dom bor här i lilla Deje.Kerstin och Allan ,Alf och Allan åker ofta MC tillsammans. Dom ska som vanligt med ett gäng till Norge på en vecka i Juli Jag har inte åkt med på MCn nu på ett par år Men det var ju så roligt ,så jag hoppas ryggen blir bättre så jag kan åka med ibland.Kanske inte till Norge ,men lite kortare turer. Norge har jag varit med tidigere Vi själva och en gång var vi några stycken Vi har en GoldWing 1500 Den sitter man skönt på där bak må ni tro.
Nu tittar vi på Wallander ,så jag skriver i pauserna I morgon bitti ska jag och ta prover Och om det är OK så blir det den fjärde Cellgiftsbehandlingen på Tisdag Det går sakta men säkert framåt så om det blir av är det bara två kvar.Oj vad skönt det låter Och jag hoppas slutresultatet blir bra.Det är klart att lite orolig är jag nog för framtiden ändå.För det är ju en sjukdom som man inte är säker på.
Kylan håller i sig Nu är det -18,8 gr kallt ute oj oj. Men snart är Februari slut också Sedan Mars ,och sedan är det kanske vår .det blir härligt det .Och då är mina behandlingar nästan klara .( Mitten av April)
Ha det så bra alla som läser / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar