söndag 27 februari 2011

Tidig Blogg

Ja idag skriver jag lite tidigare.Har varit en lugn dag idag också.Mådde lite illa i morse,men efter diverse tabletter lugnade det sig.Så jag kunde äta frukost och mådde skapligt.
Alf och hundarna har varit på längre prommenader i dag.Hittade nya vägar i skogen.Någon som kört upp med traktor .Härligt att dom kan springa lösa en hel del.På så sätt får dom mycket mer motion.Särskilt lilla Elvis .Han är verkligen överallt,är inte rädd att prova nya vägar,även om det är djupt med snö.Maja är den försiktiga. Hon kanske hänger med en liten bit ibland.
Idag gjorde jag en god grytstek.Det blir så god sås på det viset. Och det blev väldigt mört o gott.
Nu ska vi snart se på Solsidan Och kl 21:00 blir det nog Wallander.
I morgon kommer nog min vän Lilian hit(gubbarna ska på sin matlagning) Och hon vill köpa med något att äta,tex sallad.eller pizza eller kebab.Ja vad ska jag välja tro.Kebab är ju gott,men även en god sallad.Får se hur jag väljer i morgon.
Nu är det -0,8 gr kallt ute Det går an.Är väl inte bra om det blir så mycket varmare nu,när det är sportlov här....Kram / Monica !

1 kommentar:

  1. Grytstek är gott, som du skriver, det blir så god sås till och sås det är gott det.... Jag ahr redan sett Walander filmen så jag går allt och lägger mig istället.
    Hoppas du får det trevligt i morgon och kommer på vad det är du är sugen på att äta.
    God natt,
    Kram Annelie

    SvaraRadera