lördag 26 februari 2011

Lugnare Lördag

Ja idag känns det lugnare i kroppen,förutom värken ,men den får jag nog bara ta mer medeciner för.Fick främmande av min ena son och ett barnbarn idag.Det var väldigt roligt.Dom kom med två kartonger Jordgubbar (från Egypten)och 5 dl grädde som vi lättvispade Det var verkligen gott.Påminde om sommaren när den är som bäst.  Dom var faktiskt riktigt goda.
Sedan åt vi middag lite senare idag,efter dom åkt hem.Det blev den goda fisken.(chreme fraschie,vatten buljong,mycket dill,lite kryddor och torsk i bitar ca 10 min) Jättegott det också.
Här går melodifestivalen på sidan om datorn,på den lilla tvn.Vet inte jag ,vad jag tycker .Tycker den är så omständig nu med alla deltävlingar. Så kanske dom inte ens är med på slutet.Ja det ska väl vara så.
Får kanske ta en bok och läsa sedan ,eller om det är någon film att titta på .
Nu är det +0,5 gr varmt Det kanske är bra    Kram Monica !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar