fredag 11 februari 2011

Städdag

Vaknade vid 9 tiden i morse Gick upp åt lite frukost Oftast kaffe och 2 grova hembakta smörgåsar.Alf var redan ute och körde snöslungan här på området.Det är en hel del som vill ha hjälp.Så drack vi lite kaffe igen ,sedan skulle han uträtta lite andra ärenden Så åt vi middag ,bestående av kottlett grönsaker potatis mm.Sedan fick hundarna en längre prommenad.Tur dom har husse så de inte bara behöver gå ut på baksidan.Jag klarar inte att gå med bägge två.Jag är så ostadig ,så det är roulator som gäller för min del .Men nu är jag ostadig inne också Känner mig yr och balansen är dålig Och nu är jag sådär blek igen också.Får hoppas det blir blod på Tisdag Fryser gör jag också .Går med varm tröja och duntofflor på mig inne.
Alf fick åka in till samhället och hämta medeciner + handla en del .
Nu har vi titta på Let's Dance Får se upplösningen lite senare Men jag ska sätta på radion också nu Karlavagnen med min favorit i kväll Markus Birro Han var även med på spåret ikväll Tror dom vann .Ska titta på svt play vid ett senare tillfälle
Vi hörs i morgon igen Kram Monica
Nu börjar det bli kallt igen -13,3 gr kallt

1 kommentar:

  1. hej hoppas du har en bättre dag i dag med allt,här är sol minus 7 får se om jag tar mej ut en sväng. Men sån tur du har som har en gubbe som fixar åt dej o andra, de är guld värt.Jag ska nu äta nåt jag slarvr med frukosten nu så dum man är.Vi hörs igen. kram

    SvaraRadera