söndag 6 februari 2011

Lugn Söndag

Det har varit en lugn Söndag .Inte mycket har hänt .bara en liten prommenad på bandet .Det gick så där.Värken i kroppen är jobbig .Värre än den vanliga.ska väl gå över även detta.Orkade i alla fall laga en mycket god potatisgratäng,som jag hade Kycklingfile i ugn till .Det var gott.
Min son och hans kärlek skulle komma hit och dricka kaffe. Men det ställde vi in,för hans son fick magsjuka i natt .Och det vill jag för allt i världen inte ha.
Nu har vi tittat på Solsidan ,vet inte riktigt vad jag tycker om det .Blir lite tjatigt kanske.Eller så är jag gammalmodig .Inte vet jag.
I morgon ska herrarna laga mat igen Då kommer Göstas sambo Lilian med hit .Ska hitta på någon mat åt oss också här Säger inte vad förrän i morgon
Nu ska jag fortsätta läsa i en bok en stund Kram på er alla / Monica
nu är det -3,3 gr kallt ute Lagomt kanske

3 kommentarer:

  1. Gokväll, jag har också sett Solsidan, men jag tycker den är helt ok, ibland lite bättre och ibland lite sämre, men ok.
    Jag har inte gjort någon nytta alls idag, bara njutit av sonen och hans familj som varit hemma på besök. Nu ska jag sätta mig i soffan läsa en stund innan det blir dusch och sänggående.
    Jag har också mycket värk just nu, antagligen av alla väderomslag och all blåst. Om det ändå ville bestämma sig...
    Hoppas ni får något gott att äta av herrarna i morgon.
    Ha en skön fortsatt kväll // Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. hejsan jag kolla inte solsidan är nog som dej vet inte om de är min grej, tur man kan välja hoppas din måndag blev ok. kram på dej. kram annelie

    SvaraRadera
  3. Solsidan kan man allt vara utan... Lät som go middag med gratäng och kyckling!!!! Vi tar kaffe en annan dag utan ev magsjukebaciller! Ingen av oss har blivit dåliga än i alla fall...Så hoppas gör man än :) KRAM /Anna-Karin

    SvaraRadera