måndag 28 februari 2011

Trevlig Måndag

I dag gick jag upp i skaplig tid.Drack bara lite kaffe och en grov smörgås.Lilian skulle komma med en varsin Kebab (bestämde vi)strax före kl 13:00.Och den var stor vill jag lova.Vi fick spara lite till senare.Vi hade en trevlig em .Har alltid en del att prata om,som man bara pratar tjejer emellan.
När hon åkte hem vid ca 16 tiden ringde jag till Woukoo.En annan vän som är med och dansar också.hon hade ringt när Lilian var hos mig.Så då blev det prat en bra stund.Under tiden kom Alf hem,tog med sig hundarna på en lite längre tur.
Efter detta gick jag och vilade en stund.Tror jag sov lite också,men bara en liten stund.
och nu har vi tittat på Halv Åtta .det är från min födelsestad Karlstad denna vecka.Erik Lihm som var med i Vikaingarna var en av dom.Ska bli spännande och se vad han bjuder på ,han ska ha sin dag på Onsdag.
Kl 21:00 blir det väl Gynekologen i Askim ,även om det är lite konsigt ibland. Sedan blir det förstås Karlavagnen som vanligt .Stänger sällan radion före kl 24:00 .( ibland får Alf stänga senare,då jag somnat ifrån)Nu är det -2:1 gr kallt ute (lagomt)  ha det bra alla som läser /Monica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar