fredag 18 februari 2011

PROs Årsmöte

Tog det lungnt på förmiddagen.Vi åt lite fil och mussli innan vi åkte på mötet. Min kära ungdomskamrat (och mycket mer) kom och var med på mötet .Hon bor i Karlstad ,men är mycket här i Deje hos sin dotter.Hjäper henne ofta i hennes lilla butik här.Hon spelar även Boule med oss här .Så längre fram träffas vi mycket mer.
Efter mötet handlade vi en del,köpte en grillad kyckling.lite potatissallad.Så då förstår ni vad middagen blev.Lätt och gott.Nu har vi tittat på första delen av Let's dance Ska bli roligt att se vem som får lämna om en stund Både Frank och Tina är väldigt bra.Kanske en av dom vinner detta.Jag vet inte vem jag vill ska vinna .Men den som är bäst är väl värd att vinna.
Nu ska jag ta en liten smörgås och ett glas Proviva
Ute är det nu -15,1 gr kallt Det tycker jag är lite mycket Elen är dyr !!!
Kram mina vänner / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar