måndag 21 februari 2011

Måndag före behandling

Skriver lite tidigare i dag ska snart gå och ducha ,så jag slipper det i morgon bitti. Får gå upp tidigt igen ,för nu är det min fjärde cellgiftsbehandling som är på tur .Tycker tiden gått fort.Fick ju första stax före jul.Sista bör bli i mitten på April ,om det går som det ska.Om jag orkar ska vi åka till ICA MAXI och handla en del.Men det får vi se då.Jag har nog tur som inte mår så mycket illa Jag kan oftast äta vad jag vill.Såg att det ska bli varmare framåt helgen Kanske till och med varmgrader och risk för mer snö. Det kan ju göra detsamma förstås .Men vädret väljer man inte ,som så mycket annat i livet .Att leva är också upp o ner ,som varmt och kallt.Ibland går allt som man vill ,för att sedan dala ner i moll .men så är det väl för de flesta.Man får klamra sig fast vid hoppet .Det är väl det som håller oss vid liv .
Oj  nu blev det så där deppigt igen Men i morgon kanske det är bättre igen
Nu är det -11,2 gr kallt ute .Det är ju någorlunda normalt Kram /Monica

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon!
    Kramar om dig <3
    Nina

    SvaraRadera
  2. Önskar dej all lycka du kan få i morgon<3

    Kramar Sonja

    SvaraRadera