tisdag 8 februari 2011

En vanlig Tisdag

Ja det har nog varit en helt vanlig tisdag .Alf gick och hämtade snöslungan som finns här vi bor .Det hade kommit en hel del snö.Så han tog undan snö åt flera hyresgäster här .Oj så svett han var när han kom in.Solen sken helt underbart ute .Men tyvärr orkar jag inte prommenera något just nu.Värken i rygg ben mm tar över helt denna gång.Får försöka klä mig ordentligt och sätta mig i lä på altan här .Så går jag det jag orkar på prommenadbandet.Hur det ska gå med dansen på Torsdag vet jag inte nu.Men det kan ju ändra sig,annars får jag väl följa med och titta på
I morgon ska jag och göra ren min Pick Line Den sitter fastmonterad på höger överarm .Däri ges ju droppet .Ska be sköterskan i morgon att hon tar ett blodprov,för nu är jag sådär trött igen .Sitter nästan och sover Och det är ju 2 veckor kvar till min nästa provtagning och behandling.
Nu har vi tittat på ett program om en dansbana .Det var trevligt .Fortsättning följer nästa vecka.
Nu är det lite kallare igen -7,6 gr kallt just nu Men det ser ut som det blir bra väder till Rallyt ,som går i Värmlandsskogarna Jag har en son och ett barnbarn som ska och titta på en del sträckor Det är dom varje år.
Nu får jag fortsätta med en bok en stund + karlavagnen Kram / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar