lördag 5 februari 2011

Lördagskväll

I kväll blir det inte så mycket skrivet .Jag mår både bra och dåligt .Det enda jag gjort är att stryka lite och laga lite mat Det blev så enkelt som PommesFrittes i ugnen,med en enkel hamburgare Med lite sallad till fick det duga .Nu har vi tittat på Skavlan på svt play Det var bra igår.Får se om vi tittar på en film nu på tv4 med Julia Roberts.Hon brukar vara bra
Jag har haft ett par dagar med extra mycket värk Det är också biverkningar från gifterna Nästan alla muskler värker lite överallt upplever jag det .Hoppas det är lite bättre i morgon. Ha det bra / Monica
Det är visst+ 0,9 gr varmt nu Kanske går mot vår ?

1 kommentar:

  1. hej hoppas de är bättre i dag, här är d e sol ska försöka se om man kan ta sig ut lite. De lätt gått de ni åt tycker jag, vi såg oxå på julia Roberts den var bra. Ha så bra du kan i dag vi hörs igen. kram från annelie

    SvaraRadera