lördag 19 februari 2011

Trött Lördag

Jag vet inte om det kan vara möjligt,fick ju blod i tisdags,men idag har jag varit lika trött igen.Kanske för att jag är så dålig på att gå ut i friska luften.Jag låg till nästan kl 10:00,sedan lite frukost ,sedan blev det vila igen.Tycker inte själv att det är normalt,men det ska kanske vara så här upp o ner.
Till middag blev det kotlett,med potatis och grönsaker.Och nu har vi ätit lite glass.
Tror jag ska gå och lägga mig tidigt i kväll,finns inget som är något vidare på tv heller.Får lyssna på radion istället Men risken är att jag somnar ifrån den som jag brukar göra.
Nu är det -19,3 gr kallt ute Det är i alla fall alldeles för mycket.Men tur det är varmt inne Här har vi golvvärme ,det är skönt.
kram Monica

1 kommentar:

  1. hej hoppas du känner dej piggare idag, jag ska försöka ta mej ut lite iaf få lite ljus har lite jobbigt att gå får ont så vi får se vad som blir. Har inget i dag mina dagar rinner iväg endå.Vi hörs igen kram

    SvaraRadera