fredag 4 februari 2011

En vanlig fredag

Ja det har nog varit en helt vanlig Fredag  Jag låg lite längre som vanligt.Men så hörde jag att dammsugaren åkte fram Alf var i gång med städningen, han hade lite bråttom,för han skulle fortsätta måla. Jag gick upp åt lite frukost.Laddade tvättmaskinen,och började dammtorka mm.Vi drack kaffe senare,och hundarna fick sin längre prommenad.Därefter skulle vi åka och handla i Forshaga.Alf behövde skaffa mer färg.Men jag valde att stanna hemma och vila istället.Så jag skrev en nota så han fick handla själv idag Jag somnade skönt en stund.Sedan skutsade jag Alf till Folkets hus.Där skulle det visas bilder från Deje förr i tiden Och för Alf som bott i Deje många år var detta intressant.Där skulle serveras lite mat också och något att dricka för den som så ville .Så någon stark blir det säkert Han ringer nog snart och vill ha skuts hem .Han har kört mig så mycket nu till Sjukhuset på behandlingar mm många gånger .Så detta erbjöd jag mig göra.Jag har legat skönt i sängen och tittat på Let's Dance Blir en spännande upplösning på det nu snart Själv åt jag en köpt Fiskgratäng Det fick duga
Nu är det -2,3gr kallt här, halkigt under snön som kom i natt Hörde att Akuten har haft fullt upp här i Karlstad Många som ramlar och bryter sig .Det vore inte så roligt.Så gå försiktigt och kram på er / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar