söndag 13 februari 2011

En någorlunda Söndag

Ja så går denna vecka också mot sitt slut. Hoppas nästa blir lite bättre .Men i dag har jag mått lite bättere,inte frysit så mycket .Vi har varit till Folkets hus på Deje Dregspelskubbs årsmöte.Först spelade dom
några låtar ,därefter var det årsmöte ,så spelade dom igen.Sedan var det kaffe och tårta ,och lite undehållning till.Dom har fått ett par nya förmågor nu ,så dom har en helt ny reportoar.Kanske något gammalt också.Förr hade vi alltid dans efter årsmötet då var det mycket mer folk än det var nu.Lite synd ,för dom spelar bra.
När vi kom hem åt vi helt enkelt pizza som vi hade i frysen,det smakade bra som omväxling.
Och nu har vi tittat på Solsidan Den är som den är !Tror jag ska försöka titta på Wallander nu kl 21:00
Tidigt i morgon ska jag och ta ett blodprov,och om det är lika dåligt ska jag och få blod på Tisdag ,vilket jag hoppas ,för det känns väldigt ostadigt .
Nu är det -18,1 gr kallr ute. Det är ca 10- för mycket tycker jag
Ha det bra alla som läser här / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar