torsdag 10 februari 2011

Nej se det snöar !!

Ja det har snöat hela dagen här Så nu får dom på de Värmländska vägarna när dom ska ut på Rallyt.Och Alf får nog köra slunga länge i morgon här på området.
Jag tvekade länge ,men så följde jag med på dansen Men vädret gjorde sitt. Kom inte mer än 10 personer .Vi dansade en timma ,men inte jag så mycket, är konsigt yr,då är det bäst att hålla sig lugn.Vi drack kaffe ,sedan slutade vi .Alf körde hem mig ,så åkte han tillbaks på bio Gränsen gick här i kväll Det är en krigsfilm ,en del inspelat här i Värmland Den skulle vara rätt så blodig,så jag ville inte med.
Har pratat med sköterskan på sjukhuset idag.Jag ska ta ett blodvärde på Måndag,för att ev åka in och få mer blod på Tisdag .Det kan nog vara bra ,för jag mår inte alls bra.
Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa färdigt en bok.Hundarna fick nöja sig att gå ut på baksidan och kissa .Det var mycket snö ,men det gick bra.Dom får en prommenad sedan när husse kommer hem.
Nu är det 0gradigt här.Men det ska ju bli kallare .Kram på er Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar