onsdag 23 februari 2011

Lite dagen efter

Ja idag känns det som dagen efter.Föresten var det längesedan jag kände så .Dricker överhuvud taget inget nu för tiden Det känns mycket bättre så.Sedan får andra göra som dom tycker är bäst.Jag kan dela på en svagare öl till maten ibland.
Men som jag mår idag så känns det ungefär så. Är trött och rödmosig i ansiktet mm.Men jag mår inte särskilt illa som tur är,bara allmänt olustig.Brukar vara så här några dagar innan det vänder till det bättre.Får se om jag orkar på någon dans i morgon,man kan ju åka med och titta på ,men det är inte så roligt heller.
Nu ska jag ta ett glas Proviva och en liten smörgås,sedan blir det sängen och ev Karlavagnen en stund. Kram på er / Monica
PS  Oj då nu är det kallt -17,7gr kallt    För mycket Eller hur?

1 kommentar:

  1. hoppas ddu kommer till dansen du behöver piggas upp men de är ju orken förstår jag. I dag fick vi erbjudade om marklägenhet, ska kolla så får vi se hur de blir de är två uteplatse så de skulle kännas skönt att bara kunna gå ut. Ja vi får se vad de blir Ha de gott vi hörs kram annelie b

    SvaraRadera