torsdag 3 februari 2011

Torsdagsdansen

Ja tänk jag orkade åka med på dansen ikväll. Det trodde jag inte i går .Men undrens tid är inte förbi.Jag sov mer eller mindre hela dagen igår, och jag sov rätt så bra i natt också.Vi bor ju inte så långt från där dansen är ,så eventuellt hade Alf fått skutsat hem mig om jag inte mådde bra. Det var han som var Diskjokey idag, musiken gick som vanligt hem Och vi var 78 st som dansade .
Vi var in i affären och handlade lite när det var slut+ ett annat ärende. Så har vi ätit en macka mm.Men nu är jag trött .men jag har lovat mig själv att skriva något varje dag här.Så det får räcka med detta i dag
kan nämna att nu är det +0,5 gr varmt ute Kram på er / Monica

1 kommentar:

  1. hej men vad kul att du är ute o svänger om, du är helt otrolig. Skönt att du får till de.ha en bra helg. kram till dej från mej

    SvaraRadera