lördag 12 februari 2011

Fryser

Nu är det Lördag kväll,och jag fryser som jag gjorde igår också.Tjock tröja o duntofflor .Men iband hjälper det inte. Det är som jag fyser invärtes.Tyvärr har jag vilat mest hela dagen.Sår och blåsor i mun har jag fått också,kan äta ,men det svider väldigt.
Kan väl säga att dom här 11 dagarna efter min Cellgiftsbehandlig har inte varit så särskilt bra.Men då jag tar tabletter mot illamående 3 ggr om dagen så får jag i alla fall behålla maten jag äter .Bra så !
Det är bra att inget är inplanerat,för jag vill bara vara hemma .
Men jag känner att det blir mycket mer värk när jag ligger så mycket Inte bra för rygg och knä.Men det blir väl en ände på detta också
Nu hoppas jag verkligen jag får blod på Tisdag så jag törs röra mig lite mer utan att känna som jag skulle ramla .
Nu är det fortfarande kallt ute -16,6 gr kallt Men inne är det varmt o skönt Vi har golvvärme Mycket skönt !   Kram / Monica

1 kommentar:

  1. hejsan din stakare att d e är så jobbigt, stundvis. Hoppas du får till din dag endå.Ut vill man inte när d e är så kallt här är de 17 minus inte kul man börjar bli less. Ha de så bra du kan. kramen

    SvaraRadera