måndag 14 februari 2011

Provtagning

Ja idag Måndag fick jag ta nytt blodprov Blodvärdet var bara 90. Så i morgon får jag åka till Karlstad och få 2 påsar blod Inget annat som hjälper tyvärr.Hoppas jag blir lite piggare sedan.Har också väldigt besvärligt med sår och blåsor i munnen .Allt går över sägs det, men det är ingen tröst nu.
Nu ska jag ta en dusch.sedan ska jag titta på Gynekologen från Askim Så blir det sova tidigt sedan. Om jag orkar ska jag efter jag fått blod gå på en sminkkurs ,som är för oss som har eller har haft cancer Den är gratis,och så får man en neccisär full med produkter.Kan ju vara roligt när man känner sig dyster och grå Hoppas jag orkar med en såpass lång dag då.
Oj då nu är det bara -10,7 gr kallt Det räcker bra ! Kram / Monica

1 kommentar:

  1. hoppas du får en bra dag i morgon och att du får må bra. Jag har varit borta hela dagen o kvällen tagit hand om lite ungar, så nu är de snart sängen, Ta hand om dej i morgon så hörs vi av igen . kram från annelie

    SvaraRadera