onsdag 2 februari 2011

Dagen Efter

Ja det känns nästan så idag Trött och hängig.Jag är inte blek idag utan rödmosig Ja det låter och ser ut som dagen efter.Jag var upp en stund efter frukosten.Plockade lite med kläder Strök en kvart,sedan blev det kaffe och vila ett par timmar Satt här vid datorn en stund ,tittade på en serie jag spelat in.Så värmde jag lite mat som vi hade i frysen Alf diskade som vanligt.och jag lade mig några timmar igen Så nu kl 21:00 undrade Alf om jag ville ha kaffe.Så nu har jag ätit 2 smörgåsar också.Tur att hundarna har en husse som gör långa prommenader med dom så de kan få springa lösa i skogen Så håller han på att måla i ett hus bredvid oss här, bra att ha något att göra för honom.Han vill gärna hålla på med något.
Nu ska jag sitta här vid datorn en stund Har alltid något barn eller barnbarn som är med på Facebook Så då går tiden fort här.Har en dotter som jobbar i Norge sedan 1,5 år Nu har hon skaffat en egen liten lägehet där ,så då ska hon jobba 4 dagar till i månaden .Annars går det inte ihop Så nu blir det 11 nätter istället för 7. Och hennes dotter ska sommarjobba där ,så då är det bra att dom har eget boende.Så kan hon ha med sig sina hundar utan att det blir något gnäll om det .
I dag har det varit rätt så fint ute ,en del sol Men jag sov nog bort det mesta Blev ingen prommenad på Bandet heller Men det kanske går bättre i morgon ,om jag inte är så yr som idag .
Nu är det +1,9 gr varmt Går kanske åt rätt håll ha det så bra / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar