torsdag 17 februari 2011

Städat i dag

Ja i dag har vi städat ordentligt Jag har dammat noga även tavlor mm Behövs ibland Alf har skött dammsugaren och torkat golven .Det var bra att få det gjort i dag,för i morgon ska vi på Årsmöte på PRO .Det tror jag att jag ska orka.Det var rätt så skönt att det inte blev någon dans idag.Vi fick återbud pga dubbelbokning Dom hade glömt att meddela oss,vi fick reda på det i måndags.Oj vad vi fått ringa Många bor några mil härifrån.Som tur var hade vi namnlistor kvar sedan anmälan på förra avslutningen .Så fick vi leta efter telnr på Hitta.se Tror vi nått alla nu.Att jag tycker det var skönt beror på att jag fortfarade känner mig trött och lite yr, tar några dagar sa sköterskan efter man fått blod innan det blir någon effekt. Efter vi städat och druckit kaffe somnade jag ett par timmar .Så var det dags för middag Det blev stekt Laxfile ,potatis ,hollandiesås,bönor och rivna morötter.Så blir det väl snart en liten kvällsmacka.
Nu är det -6gr kallt .Håller sig ungefär så på kvällarna,Såg att det ska bli mycket sol i helgen.   Kranm på er / Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar