måndag 2 maj 2011

Längesedan !

Ja jag har inte skrivit sedan påskdagen nu.Har inte mått så jättebra.Magen vill inte bli riktigt bra.Och så trött jag varit.Men var och fick 2 påsar blod i fredags,så jag borde väl snart känna skillnad.
Vi hade främmande i Lördags av Alfs son med fru och lilla dotter Frida.Bjöd på nybakade rulltårtsbakelser när dom kom vi ca 13:30 tiden Det var varmt i solen så vi kunde sitta ute.Så gick dom ut till en lekpark,jag vilade en stund.När dom kom tillbaks åt vi Smörgåstårta Det är bekvämt när man inte har sådan ork för matlagning.Sedan kaffe och glass.Så åkte alla utom jag ner till Deje och lyssnade på manskör ,brasa mm. och ett av Sveriges största fyrverkerier.Ja det är verkligen stort.Har sett det några gånger.
Nu på Torsdag har vi avslutning på våran Steriodans.Då har vi mat och levande orkester.Vi blir ca 110 st.Hoppas jag orkar bara.
Nu ska jag lägga mig och lyssna på Karlavagnen / kram / Monica !

1 kommentar:

  1. annelie bergman5 maj 2011 kl. 17:53

    hej hoppas du kommer i väg på dansen,Måste var tufft känna sig som du har de nu. Men hoppas de snart är bättre med de. Jag håller på med packning de går sakte men måste ta de lungt annars går jag i backen, men vi har tid de först vi sak göra hämta nyckel den sista maj sen har vi tid att få dit grejor,ska bli skönt när d e är klart så man kan börja leva lite, Hoppas du tar hand om dej. kram från annelie b

    SvaraRadera